לקהל הרחב: לראות את השמש מבעד לעננים: התמודדות והתפתחות במצבי משבר

לראות את השמש מבעד לעננים: התמודדות והתפתחות במצבי משבר

מקום ותאריך: לפי הזמנה

התמודדות עם משברי חיים (כולל אבדן ושכול) כוללת אתגרים ברמה הרגשית, המנטאלית, התפקודית, החברתית, הפיזית ואף הרוחנית. בנוסף, משבר עשוי גם לעורר תהליך של חיפוש משמעות החיים והמוות, ורצון למצוא את כוחות והמשאבים הפנימיים לתמיכה בתהליך טרנספורמציה, חיזוק החוסן ושיפור איכות החיים.

מחקרים וניסיון קליני מצביעים על ערך והתועלת בשילוב של כלים וגישות של גוף-נפש-רוח כחלק ממערך התמיכה וההעצמה של אנשים המתמודדים עם אובדן ושכול. כלים ושיטות ממוקדות גוף-נפש-רוח עשויים להועיל בהפחתת מתחים, כאבים נפשיים, פיזיים ורוחניים וכן בחיזוק תחושת חיוניות, חוסן, איכויות חיוביות כגון שמחה, שלווה, חמלה, הודייה וכך להעלים בריאות ורווחה נפשית, פיזית ורוחנית.

מטרה: מטרת ההרצאה החווייתית הינה לחשוף את המשתתפים לגישות וכלים תודעתיים של גוף-נפש-רוח ולהקנות כלים פרקטיים להפחתת מתחים, חיבור למשאבים וכוחות פיניים, חיזוק חיוניות איכות חיים.

הרצאה חווייתית הכוללת התנסות עם כלים פרקים להפחתת מתחים, חיזוק החיוניות, חיבור למשאבים פנימיים הנשענים על גישות של גוף-נפש-רוח.

ההרצאה תכלול הכרות עם תיאוריות ומחקרים המצביעים על הקשר ההדוק בין הגוף-נפש והרוח בהקשר לבריאות ואיכות חיים ובאופן ספציפי בהקשר להתמודדות עם משברי חיים. הרצאה זו נועדה לחזק את המודעות ותחושת המסוגלות  של אנשים המתמודדים עם משברי חיים להתנסות בכלים מעשיים המאפשרים 'לראות ולחוות את השמש מבעד לעננים'.

ההרצאה כוללת שילוב של מוסיקה, טכניקות נשימה פשוטות אך עוצמתיות, כלים תודעתיים של מיינדפולנס, חמלה, הודייה, פליאה ועוד.

להזמנת הרצאה או סדנא חייגו 0544846669 או מלאו את הטופס ואחזור אליכם