לבני משפחה מטפלים – נשימה לנשמה – כלים של גוף-נפש-רוח לשמירה והעצמה עצמית.

לפי הזמנה

רקע: הליווי והטיפול בבן/בת משפחה מבוגר/המתמודד עם מחלה כרוכה בעומסים רגשיים, תפקודיים, חברתיים, כלכליים ורוחניים. בני משפחה מטפלים עשויים לקבל תועלת מקבוצת העצמה המתבססת על עקרונות ותרגולים של גוף-נפש-רוח.

מטרת ההרצאה: לחשוף את בני המשפחה המטפלים לכלים של מודעות והעצמה אישית, הפחתת מתחים ושיפור איכות חיים.

הרצאה חווייתית של כשעה ורבע הכוללת כלים של מודעות והעצמה אישית לחיבור למשאבים ברמה של גוף-נפש-רוח למציאת כוחות ואיזון, הפחתת מתחים ושיפור איכות חיים. נתנסה בכלים של נשימות, מדיטציה, חמלה עצמית, מיידפולנס ועוד.

עלות: 1500 ש"ח כולל מע"מ. (הפירוט לפי נשם: שעתיים אקדמאיות להנחייה לפי 300 שח לשעה, שעתיים הכנה, נסיעות וביטול זמן.)

ד"ר אריאל וורנר, PhD  בפסיכולוגיה טרנספרסונאלית, עם התמחות בפסיכותרפיה, ליווי רוחני ומחקר והוראה. מטפלת פרטנית, מרצה ומנחה קבוצות בנושאים של גוף-נפש-רוח לשיפור איכות חיים למטפלים ומטופלים במעגל החיים והמוות. MSc  בפסיכו-נוירו-אימונולוגיה במדעי הרפואה במסגרתו חקרה את ההשפעה של דחק על מערכת החיסון. M.A  בפסיכולוגיה. מלמדת כלים וגישות של גוף-נפש-רוח בשילוב העבודה הטיפולית למטפלים בתחום הבריאות (סיעוד, רפואה, פרה-רפואי, פסיכוסוציאלי). חקרה את ההשפעה של סדנה להפחתת מתחים (Art of Living) על איכות החיים של נשים שחלו בסרטן השד ומתמחה . מעבירה תהליכי 'לטפל במטפל' עבור צוותים רב מקצועיים בתחום הבריאות (אנשי טיפול ומנהל). מתמחה בתהליכי צמיחה והתפתחות פסיכו-רוחנית בעקבות משברי חיים שונים ובשילוב של רוחניות וכלים של גוף נפש רוח בטיפול בתחום הבריאות. מנחה קבוצות לבני זוג של חולי פרקניסון. מנחה מוסמכת של סדנת נשימות להפחתת מתחים 'קורס השמחה' של ארט אוף ליבינג

בברכה

ד"ר אריאל וורנר

להזמנת הרצאה או סדנא חייגו 0544846669 או מלאו את הטופס ואחזור אליכם