'עכשיו אני' – סדנאות ומפגשים של 'לטפל במטפל'/"להציל את המציל"

לפי הזמנה

רקע:

ידוע שהעבודה של אנשי מקצוע בתחום הרווחה כוללת התמודדות עם עומסים רבים ברמה המקצועית, מערכתית-ניהולית, רגשית ובין אישית במפגש עם מטופלים ובני משפחה. בנוסף, ההערכות לחרום וההתמודדות עם מצבי חרום מפגישה את הצוות עם גורמי דחק נוספים הנובעים ממציאות טראומטית משותפת והצורך לתפקד במצבי חרום . עומסים אלו יכולים להשפיע על איכות החיים המקצועית של הצוותים המטפלים ברמה הפיזית, רגשית, מנטאלית, בין אישית בתוך הצוות ורוחנית. לכן עולה צורך להקנות כלים מעשיים לשיפור איכות חיים מקצועית של הצוות המטפל.

מטרת הסדנה:

סדנה זו נועדה לעלות את המודעות של הצוות המטפל למניעת תופעות של תשישות חמלה ולחשוף אותם למודלים וכלים מעשיים של שמירה עצמית (Self-Care)  לשיפור איכות חיים מקצועית, הפחתת מתחים, חיבור למשאבים פנימיים על מנת להתמודד עם העומסים הקשורים לעבודתם.

נושא הסדנה:

הסדנה (חד פעמים או תהליכית) הינה חווייתית וכוללת מודלים וכלים של מודעות ו Self Care  ברמה הפיזית, רגשית, קוגניטיבית, בין-אישית, ורוחנית. הסדנה מתבססת על גישות של גוף-נפש-רוח, פסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית (ממוקדת משמעות) וטרנס-פרסונאלית (פסיכולוגיה ורוחניות). נתנסה בכלים כגון מיינדפולנס, נשימות, חמלה וחמלה עצמית, משמעות, הבעה יצירתית, מוסיקה, מדיטציות ועוד. המשתתפים יוכלו לזהות את הצרכים האישיים שלהם ולתכנן לעצמם תכנית שמירה עצמית בעזרת מודל/מפת עבודה יישומית אישית

להזמנת הרצאה או סדנא חייגו 0544846669 או מלאו את הטופס ואחזור אליכם